torsdag 23. oktober 2014

PROSJEKT 2

I disse dager jobber vi med et prosjekt som går ut på å innrede en studentbolig/hybel. Vi har fått ganske frie tøyler til å skape våre egne kreative løsninger. Målet på hybelen er 28 m2. Vi skal lage plantegning, material- og produktkart og når vi er ferdige med det skal vi lage en modell utgave.
Presentasjonen vil foregå førstkommende onsdag, så frem til det er det jobb, jobb og atter jobb som står i fokus.
Jeg er så og si ferdig, med tanke på at vi egentlig skulle levere det inn i morgen. Så da har jeg tid til mer finpussing og eventuelt noen pyntegjenstander.

 
























Her er noen bilder av modell, plantegning og material- produktkart. Jeg har valgt og lette inn en lettvegg, hvor jeg plasserer et garderobeskap med speildører.
 På kjøkkenet var det i utgangspunktet tenkt til et enkelt lite hybelkjøkken, Men det er både kjedelig og har lite oppbevaringsmuligheter. derfor valgte jeg og sette inn et lite kjøkken med mer oppbevaring. Og deretter sette på en liten halvøy til sitteområde.
 jeg har også satt inn et enkelt skrivebord til skolearbeid. I "Stue" delen er det en sofa, et stuebord og en TV-modull med oppbevaring. Sofaen er en sovesofa, man enkelt trekker ut. Siden dette er en studentbolig, har jeg valgt billige møbler som flesteparten av folk kan ha råd til.

Jeg er ikke hundre prosent ferdig, så mer finpussing kommer det til å bli. Men jeg er på god vei til å se mål.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar