mandag 16. mars 2015

Prosjekt 8 og 9 - HUSET BRINKEN

De siste tre ukene har vi jobbet med prosjekt 8 og 9 som gikk ut på å innrede huset Brinken som vi tidligere har fargesatt. Grunnet dårlig arbeidsprioritering og sykdom har jeg ikke fått fullført dette prosjektet 100%, men har gjort det jeg fikk tid og mulighet til. Huset skal fortsatt ha en funkis inspirert stil.

Kjøkkenet har fått en heldekket vegg med benkeplass. pluss en utstikker mot inngangen. jeg har valgt og lage en sittebenk innerst mot hjørnet man kan sitte på. under setet er det skuffet til oppbevaring. 
så har jeg valgt et stort bord med mulighet til forstørring da man har gjester. bordet rommer 8-10 pers. dette er for at kunden ofte har større besøk.


Stua har fått en passlig hjørnesofa og et stilfullt bord med både tre og glass. jeg har satt inn et TV-modul som passer godt med sofa delen. jeg har også satt inn en peisinnsats i hvit. Denne peisen har røykrøret på toppen, og røret går rett opp alle 5m for å lage et spennende uttrykk. for å sette prikken over i'en når det kommer til funksjonalismens mest kjente kjennetegn, har jeg valgt og ta med den berømte Barcelona stolen med puff. denne stolen er både røff og elegant på en og samme tid. 

Her ser man litt hva jeg har gjort. det er en ganske tynn planløsning, men det er denne løsningen jeg kom frem til på den lille tiden jeg hadde igjen.

men da har man lært litt mer om hvordan man burde jobbe, og da er det bare og lade opp til prøve-eksamen som dukker opp etter påskeferien :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar